Selasa, 27 Disember 2011

Akulah Cinderella



Baru selesai baca novel nie ... seronok ...

Ok lah , nak sambung baca novel lagi , tajuk ??? biarlah rahsia duluw , esok-esok aku bagitau yew hehehe ....

Isnin, 26 Disember 2011

Novel ...



Lama menyepikan diri ... masih di sini , cuma skrg nie mmg tgh mengiler baca novel.Ini cara aku hilangkan stresss!!! stresss apew ... entahlah ...

Tgh baca novel seperti dlm gambar kt atas tuw... seronok sbb bahasa dia mmg giler-giler. Dh nama pun watak tomboy hehehe ...

Hari Jumaat lepas dh selesai menandatangani SBPA ( Skim Baru Perkhidmatan Awam) apa-apa pon fikir positif aje. Rezeki Allah SWT yg menentukan. Ada rezeki panjang umur , sampai lah ke angka umur  60 thn aku berkhidmat.

Lepas selesai urusan kerja ... melancong bersama keluarga tercinta ke Melaka Bandar Bersejarah. Gambar ??? dlm proses yew hehehe ...

Insya Allah , bulan Februari thn depan genap 10 thn usia perkahwinan ku dgn En Jamsari... Tak sangka kannn...diam tak diam dah 10 thn. Bulan madu pertama kami di Pulau Pangkor ... ingat untuk bulan madu sempena 10 thn nie nk pergi Pulau Langkawi polakkk... nie skrg dlm hati ada taman bunga siap ade rama-rama lagi hehehe ...

Dh 10 thn hidup bersama mmg dh ade ikatan hati ke hati... aku boleh baca hati dia, dia pon boleh baca hati aku. Ibarat kata ... tak payah cakap dia dh tahu dah aku nk apew ... hehehe.

Nk kata dia romantik , tak jugak, nk kata dia tak romantik , tak jugak. Apa-apa pon , kita mesti menerima pasangan kita seadanya.

Ok lah... nk sambung balik baca novel ... jumpe lagi.

Rabu, 7 Disember 2011

My Sweet Soffi







Posted by Picasa

Bicara Tanpa Kata

Dibibir tiada kata ingin dibicarakan. Hanya memandang dengan wajah yang sayu. Sesayu gerimis semalam. Mengapa agaknya dia jadi begitu. Sudah jemukah dia ? Tapi mengapa dia jadi begitu.

Aku si penunggu itu, yang masih setia di sini. Menjalani kisah-kisahku dengan pelbagai warna kehidupan.

Agak-agak yew aku boleh tak jadi penulis novel ... sbb skrg aku tgh giler baca novel . Giler sesangat sampai semua org geleng kepala hehehe ... 2 ayat kat atas tuw saja-saja aje taw... rasa-rasa mcm nak tulis novel dgn tajuk " Bicara Tanpa Kata" .

Lama jugak tak masukkan n3 terbaru kt blog nie. Bukan merajukkk taw tp sbb sibuk baca novel lps tuw sibuk jahit lagi dan sibuk cuti-cuti Malaysia.

Tambah sikit... sibuk merancang utk perancangan tahun depan ... nak buat itu nak buat ini. Mcm-mcm ade hehehe... ok , lah . Moga berjumpe kembali ... terima kasih daun keladi sudi-sudi baca blog kita lagi ...